everything was here

everything was here

September 06, 2010

ketidak tiduran haish

haish..apsal la aku xdapat tido lagi ari ni. hadeih. bengkak da mata eden ni haa.
semalm xdpt tdo, ari ni un xdpt tdo. nk kata xsabar nk raya..bese jep. hadeih.
pasal semalam lagi la xbole tdo. ini sume pasal kwn.
kwn oh kwn ~
aku silap kwn ke ?
aku wat salah ke ?
serba salah un ade..
ini semua dunia tuan-tuan....haha ! [kata si taha rudun]
chill la ukeh [kata my sayang]
thx honey~
ah ! lantak arh. mls pikir sudaa hyo(ronggeng tagline) hee ~
hah ! ari ni lagi laa xdpt tidoq.
lappy wat hal. naseb bek mmber [adnan] aku ade.
thx yaw. tolong format kan balik.
klu ko xde, xberasap la lappy aku nnt.
hak3 ~
so, ape macam skrng ?
huuurrrmmmm.
t....
thr...
thro...
throw away everything
fikir later
enjoy dulu ! yeah !
syg oh syg ~
jum maen guli nk x ?
hee ~
salam



No comments:

Post a Comment